|
Отзыв о Peugeot 407 2008 года
Автомобиль:
Peugeot 407
2008
г.в.,
седан,
механическая коробка передач,
Передний привод
, пробег - 62000 км, двигатель - 2.0, комплектация - SR
Автор: Андрей (Украина, Киев) 12.03.2010
В принципе машина не плохая. Но уж никак не для украинских дорог. За 2 года 2 раза меня пылевую защиту двигателя, правый подкрыльник (обрывал в снегу), терял передний номер с рамкой, застучала тяга на 60000 км на станции в наличии нет( 14 дней минимум ждать). По поводу обслуживания у официалов!!! Будте начеку! Вас на каждом шагу хотят надурить!!! Сервис для такого класса машины честно говоря ПОРШИВЫЙ!!! А цены космические!(например 2 щётки стеклоочистителя около 800 грн, передние колодки с работой 1250грн) Плюсы автомобиля: Вполне экономичный мотор. Привлекательный дизайн. Неплохая шумоизоляция. Минусы автомобиля: Низкий дорожный просвет. Очень короткие передачи (100км\ч=3000об\м на 5 передаче). Не удачно построена анатомия пер сидений. Один подстаканник на весь салон. 2.0 мотор слабоват... Проблемы с балансировкой колёс!(ступичное отверстие намного меньше стандартного, и без переходника просто нельзя поставить на балансировочный станок).......... Совет покупателю: Хочу продать! Если не хотите себе геморой на голову лучше покупайте японца!.... Обсуждение отзываСерёга полностью согласен! Сервис гавно! Цены космос! Недавно продал свой 407й... И не жалею! короче не машина, а выстовочный образец, на котором только по подиуму кататься... Гавно короче... ОТВЕТИТЬАнатолій 32 рік за кермом власного авто. До 2001 - два Москвича 2140 з нуля, 2001-2006 - BMW 5 моделі 1994 р.в. вже з широкими ніздрями, 2003-2004 - Мазда 6 з нуля, 2005 і по сьогодні - Пежо 407 з нуля. Так що маю право коментувати, не те що "Серёга: полностью согласен! Сервис гавно! Цены космос! Недавно продал свой 407й... И не жалею!" - але не вказав, що мабуть він має на увазі Москвич 407, бо про Пежо він лише мріє... Так ось словами класика "рождённый ползать летать не может"! Його коментар - це коментар "водителя кобылы" Нашому Львову ще далеко до "подіуму", місцями трамвайні рейки виступають на 15 см над бруківкою і слід мати міцні нерви і гостре око, щоб роками час від часу долати ці та й інші багаточислені перешкоди. Так ось на першому році я втратив пластиковий захист передньої частини днища і досі обходжусь без нього. Рештки цього захисту зняв. Бував в Карпатах в досить тяжкодоступних селах, ребра фальшбортів знизу мають числені вмятини від рейок і каменів ... Не існує авто без недоліків . Якість Пежо 407 на рівні німецьких авто - 60000 км по львівській бруківці - і ніяких скрипів, стуків. За 5,5 років: заміна двох лампочок підсвітки фар, заміна двох датчиків ABS (одного переднього і одного заднього), власноручний ремонт розйома лівого заднього ліхтаря (пропадав контакт однієї з ніжок). А ще іноді, раз на два місяці орієнтовно, після запуску двигуна клімат-контроль несанкціоновано стає на "автомат" , незалежно від пори року . +2ОТВЕТИТЬАнатолій Трошки продовжу. І щоб примусити клімат-контроль слухатись - слід вимкнути двигун і не запускати його з 15 хвилин. Після цього МОЖЛИВО контроль над КК буде відновлено, Мені це завжди допомагало. Акумулятор досі рідний (тьфу-тьфу). Кілька замін гальмівних колодок, більш ранніх цін не пригадую, а зараз ціна що передніх що задніх в районі 300 грн, міняю сам. Повітряний фільтр біля 80 грн. Мастило Total 9000 - 5л порядка 325 грн, фільтр масляний (по пам"яті) гривень 80 (можлива помилка). Це на 20000км. Шумоізоляція на належнлму рівні, як на BMW. Мазда 6 і поруч не стояла! Японці нехай почервоніють і сховаються! Це ж стосується і стуків підвіски - зі слів власників сучасних Тойот у Львові підвіска починає гриміти вже на 15000км !!! А щоб не губити в снігу підкрильники - не слід уявляти, що ти на УАЗ 469. Загубити передній номер можна в трьох випадках: - разом з переднім бампером-обвісом - "прикріпивши" номер до авто скотчем - якщо з тебе автомобіліст, як з Ющенка президент! Переваги: економічні мотори (1,8, 2,0 л), оригінальний дизайн не схожий ні на яке інше авто, одна з найкращих обтічність кузова, хороша шумоізоляція, чудово тримає дорогу хоч на 140, хоч на 160 км/год. Недоліки: малий кліренс, короткий хід задньої підвіски, необхідність вміти розкрутити мотор 1,8 л для максимальної тяги (далеко не всім дано). Японцям відпочивають! Так багато "нашрайбав" для того, що може мій коментар допоможе кому-небудь при виборі залізного "друга". Всім успі +2ОТВЕТИТЬАнатолій Ще місця забракло! Всім успіхів і удачі! З Новим 2011 роком! +2ОТВЕТИТЬВіталік Анатолій, Ви щось перехвалюєте цей автомобіль..Ви їздили на німецьких машинах, що можете говорити про їх якість? Я їзджу на Мерседесі Е280 4mаtіc...ну і катався на пежо 407..скажу чесно, до німецької якості пежо ще далеко... Ви так пишите ніби на 60 000 тис.км має щось скрипіти,при такому кілометражі машина нова,вот як 250 тис.км то ще можна щось говорити.. Доречі,автомобіль Москвич краще проскакує ями чим пежо) машина-сраковозка,щей дорога така.. Так що 32 роки за кермом ще нічого не каже) +1ОТВЕТИТЬОлег Вот только не надо трындеть,что Пежо плохой авто.Каждому нравится то,на чём ездит.Типа мерин Дешёвый в обслуге,и не сраковозка.Не гони лажу.)))))) +1ОТВЕТИТЬ |
Автобазар InfoCar.ua
Peugeot 308
6.700$
2011
127.000 км
Peugeot 308
6.700$
2011
127.000 км
смотреть всеобъявления |